orolig

har inte hört fån älskling sen igår kväll vid 8 tiden. Han sa att han skulle ringa när han kom hem, men han ringde adrig. Skicka sms vid 23,24 ,ingert svar, ringde vid 00 båda mobilerna va avstängda!? Så jag ringde hem till honom, och kirre svarade och sa att de hade blivit nå strul på jobbet :SKirre skulle be han höra av sig till mig när han kom hem.

men varför stänger man av mobilen.... så de va ju inte lite svårt att somna igår. Har fortfarande inte hrt någonting från han. Varje gång jag vaknat inatt har jag kollat men har inte fått något sms what so ever. Nu börjar jag fan bli ännu mer orolig. inte likt han att göra såhär.


Man börjar ju tänka/undra på vad fan som kan ha hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0