Försov mig ...

Försov mig imorse.

Spanska var imorse. Om 10 minuter börjar Engelskan och jag sitter fortfarande i sängen(!). Vet inte om jag ska gå alls idag... Måste cykla isf och jag e förkyld. låter inge bra tkr jag. Har inte hunnit fixa mig eller nånting, och måste duscha och massa skit. Filosofin börjar  12.00 . Sen efter det är det idrott, sa jag att jag är förkyld ? .

Fast det här är inge bra. Det är blir den 3:e Tisdagen jag missar i skolan. Ingen filosofi på 3 veckor. Shiet va de känns som att jag skolkar , usch, känns no good.

men jag orkar inte.

Får säga att jag har håltimme (igen,precis som förra veckan)till pappa när han kommer hem på lunch.




Drömde att jag skulle åka till baby. Hade väntat hela dagen för att ta bussen vid 22. Men det var en sån där jobbig dröm! Kom aldrig iväg. vakna 10 innan jag skulle få träffa honom! åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0