- jag överdriver säkert, men det är så det känns just nu


Baby e ledig på måndag , tisdag nästa vecka. så då tänkte jag för mig själv att , ja men då kanske vi kan åka hem på söndag tsm och så åker båda tillbaka till vås på tisdag...Känns som han aldrig är här .

fick höra att han ska på gymmet imorgon, och på måndag ska han få träffa en instruktör . . .

yeaahy , tänkte jag. skitkul. blir fan less asso.

jag åker dit när jag kan , brukar var varje helg. Fast han jobbar från 11-16/17 på helger.  För jag vill umgås så mkt som möjligt med honom.  Sen nu när han väl är ledig (på en bra dag dessutom, dagar jag slutar tidigt från skolan , 14.00) så har han annat han ska göra. känns inte som vi prioterar likadant.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0